sâmbătă, 1 martie 2008

I'm back

După un concediu scurt pe care l-am petrecut prin zonele mediteraneene ale planetei, am început să mă reacomodez cu realitatea românească. Nu prea am fost rupt nici pe-acolo de mioriticul nostru peisaj. Chiar am adăugat pe 25 februarie un post referitor la ceea ce mi s-a părut a fi ştirea sătămânii, anume declaraţia lui Patrick Gelin. Sunt ferm convins că această ieşire la rampă a unui bancher care reprezintă ceva pe piaţa noastră va avea efecte, iar poziţia lui Gheţea sper să se dărâme cât mai repede. Nu am nimic personal cu acest om însă, la ora actuală, reprezintă generaţia învechită, generaţie despre care cred că voi avea timpul necesar să scriu într-un articol viitor.

Ca şi evenimente s-ar mai putea evidenţia aprecierea bruscă a bursei de la începutul săptămânii, fenomen care a aprins imaginaţia unora. Cred că au fost mulţi cei care s-au aruncat la cumpărare sperând într-o apreciere rapidă a pieţei. Nu trebuie totuşi uitat că suntem pe o piaţă bear, iar pentru cei care vor să câştige din cumpărarea acţiunilor nu există decât soluţia speculaţiilor. Sunt convins că ne vom mai confrunta cu multe fenomene similare acestuia, dar trebuie să fim conştienţi că pentru moment lumea e a short-iştilor.

Au mai fost desigur multe alte lucruri interesante, însă nu voi mai pierde timpul amintindu-le aici. Cred că vom avea tot timpul să le discutăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)