sâmbătă, 15 septembrie 2007

Campanie ratată la BCR

Recenta campanie de presă a BCR, menită a repoziţiona banca este, din punctul meu de vedere, un rateu de proporţii. Pe de o parte, transformarea bancherului într-un fel de Sherlock Holmes mioritic ("verigheta nouă de pe mână") şi, pe de altă parte, sloganul("N-ar fi frumos dacă ar exista cineva care să ştie exact ce îţi doreşti") conduc întreaga campanie către un dezastru.

Dacă ne gândim că prin această campanie se dorea anunţarea schimbării suferite de către BCR, transformarea ei dintr-o structură inertă într-o instituţie flexibilă, ne putem da lesne seama de ratarea fără drept de apel a obiectivului.

Oare chiar nu s-a gândit nimeni din departamentul de marketing al băncii la faptul că românii, în mare parte, încă mai suferă de complexul ascultării telefoanelor? Sau la faptul că, în istoria recentă, a existat cineva care ştia exact ce-ţi doreşti şi acel ceva/cineva se numea Securitatea? Şi chiar şi fără securitate, mi s-ar părea hidos să existe cineva care să ştie exact ce-mi doresc. Iar asta, în mod sigur nu mă va apropia de "noua BCR"(sparkasse?).

Rămâne să vedem în ce măsură va reuşi Erste să cosmetizeze portofoliul de produse al BCR şi să-şi fidelizeze clienţii. Până acum, sincer să fiu, nu s-au evidenţiat cu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)